Spiru Haret - Pedagogie - Licenta - Teoria si metodologia evaluarii

bun
( 4 voturi )

Acest test a fost adăugat de utilizatorii Stela Simon si Ionel Stela.

Testul conţine întrebările din grila de Licenta - Teoria şi metodologia evaluarii, sesiunea vara 2009, Facultatea de Psihologie-Pedagogie a Universităţii Spiru Haret, secţia Pedagogie, studii 3 ani.

Promovează testele tale pe Calcule.ro

Ajutor pentru teste: Puteţi rezolva un test pâna la o anumită întrebare şi să îl reluaţi mai târziu de la întrebarea respectivă. Pentru aceasta este suficient să fiţi logat în site.
Dacă nu aveţi încă un cont în calcule.ro, daţi click pe Creeaza cont!, introduceţi datele, contul va fi creat şi veţi fi logat automat.


Întrebări
1 Evaluarea educationala poate fi definita:
1. masurare + apreciere+ decizie
2. apreciere+ notare +decizie
3. notare+decizie+apreciere
a. 1
b. 2
c. 3
Ai răspuns la 0 din 50 întrebări.



 
Comentarii
  1 2 3 4   
 
ADINA / 14.06.2010 14:53:13
Sunteti cei mai tari.Ati facut o treaba fantastica si,fara modestie, va apreciez din suflet.
DAR,ANUL ACESTA, NU MAI SUNT VALABILE ACESTE SUBIECTE. S-AU PUBLICAT PE SITE-UL FACULTATII NOILE SUBIECTE VALABILE PENTRU VARA ANULUI 2010.
VA ROG DIN INIMA SA LE REZOLVATI CAT MAI REPEDE SI SA LE PUBLICATI. LICENTA SE DA PE 2 IULIE ...SI...DEJA...TICAIE...
VA MULTUMESC SI VA IUBESC
ottilia / 08.07.2009 17:51:53
citat* scuze
STELA SIMON / 09.07.2009 12:06:32
Raspunsul corect este FORMATIVA-b.Am gasit mai tarziu citatele, dar nu am solicitat modificarea, fiindca la examene anul acesta, nu s-a validat b,si atunci am lasat asa. Scuze, am omis sa adaug si 14 langa 42 si 44.SUCCES!!!

Evaluarea formativă/continuă este indispensabilă intr-o pedagogie a formării centrate pe copil. Rezultatele se raportează la obiective, cu scopul de a înregistra lacune, greşeli sau a confirma eficienţa învăţământului. Evaluarea formativă ajută la prevenirea unor distorsiuni în învăţare, provenite din surse afective.
Evaluarea formativă sau continuă
este centrată pe procesul de predare-învăţare (M. Scriven), se desfăşoară pe tot parcursul unui itinerar pedagogic, este frecventă şi îi permite elevului să se orienteze asupra propriului nivel, să-şi remedieze erorile şi lacunele imediat după apariţia lor şi înainte de declanşarea unui proces cumulativ (B. S. Bloom); este un demers de tip diagnostic, un feedback pentru profesor şi elev (G. de Landsheere), urmărind să asigure progresul fiecărui individ angajat într-un proces de învăţare (Scriven, G. Scallon, 1988). Într-o prezentare sintetică, caracteristicile evaluării formative ar fi următoarele (ap. Stanciu, 2003, p. 281):asa am gasit si eu
STELA SIMON / 09.07.2009 12:11:05
Dupa cum vedeti , din cele doua citate nu rezulta clar, asa ca eu merg pe 14-a, si ce o fi o fi, doar n-om fi asa ghinioniste sa ne pice tot intrebari "problema"...
ottilia / 08.07.2009 17:51:04
la 14 si eu ma tot gandesc . concret un citata nu am gasit v-as fi recunoascatoare daca ati posta. nu stiu de ce dar cred ca va fi nevoie de contestatie la cat de norocoasa sunt si macar sa pot argumena. multumesc! bafta!
 
  1 2 3 4   
 
Informaţii utile
Despre itemi: (din sinteze, trimis de Anamaria)  ...
citeşte tot articolul
 
Limitare de responsabilitate
Această aplicaţie este pusă la dispoziţia dumneavoastră în scopul unor simulări/estimări şi nu înlocuieşte în nici un caz recomandările specialiştilor referitor la subiectul în cauză. Diginesis nu îşi asumă nici un fel de responsabilitate în ceea ce priveşte pierderile sau daunele suferite de utilizatori ca urmare a utilizării acestei aplicaţii, pierderi sau daune implicite sau explicite, directe sau indirecte, prezente ori viitoare, şi nu oferă nici un fel de garanţie, aplicaţia fiind oferită "aşa cum este".
termeni legali
Curs valutar la
 
1 EUR 4,6677
 
1 USD 4,0341
 
1 GBP 5,3242
 
1 XAU 159,3098
 
 
oferit de  serviciul de conversie
 
Copyright © 2008 Calcule.ro. Toate drepturile rezervate de Diginesis
v. 1.0.3342.5