Spiru Haret - Marketing - An III - Sem I - Cercetari de marketing

bun
( 1 vot)

Acest test a fost adăugat de utilizatorul albastrica4.

Testul conţine întrebările din grila Cercetari de marketing, anul III, semestrul I, sesiunea iarna 2010, Facultatea de Marketing si Afaceri Internationale a Universităţii Spiru Haret.

Promovează testele tale pe Calcule.ro

Ajutor pentru teste: Puteţi rezolva un test pâna la o anumită întrebare şi să îl reluaţi mai târziu de la întrebarea respectivă. Pentru aceasta este suficient să fiţi logat în site.
Dacă nu aveţi încă un cont în calcule.ro, daţi click pe Creeaza cont!, introduceţi datele, contul va fi creat şi veţi fi logat automat.


Întrebări
1 Factorii intamplatori sunt acei factori care determina abaterea temporala a pietei de la tendinta, aparitia lor fiind imprevizibila, modificand starea conjuncturii pietei.
a. adevarat
b. fals
Ai răspuns la 0 din 121 întrebări.



 
Comentarii
 
Nu există comentarii.
 
 
Limitare de responsabilitate
Această aplicaţie este pusă la dispoziţia dumneavoastră în scopul unor simulări/estimări şi nu înlocuieşte în nici un caz recomandările specialiştilor referitor la subiectul în cauză. Diginesis nu îşi asumă nici un fel de responsabilitate în ceea ce priveşte pierderile sau daunele suferite de utilizatori ca urmare a utilizării acestei aplicaţii, pierderi sau daune implicite sau explicite, directe sau indirecte, prezente ori viitoare, şi nu oferă nici un fel de garanţie, aplicaţia fiind oferită "aşa cum este".
termeni legali
Curs valutar la
 
1 EUR 4,6677
 
1 USD 4,0341
 
1 GBP 5,3242
 
1 XAU 159,3098
 
 
oferit de  serviciul de conversie
 
Copyright © 2008 Calcule.ro. Toate drepturile rezervate de Diginesis
v. 1.0.3342.5